Якщо буде світло в душі,
буде краса в людини,
Якщо є краса в людини,
буде гармонія в домі,
Якщо є гармонія в домі,
буде порядок у нації,
Якщо є порядок у нації,
буде мир у світі.
Мета:
Набуття
молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських
і конституційних обов’язків, успадкування духовних надбань українського народу,
досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина
української держави.
Проблемна тема Нововодянської ЗОШ І-ІІІ ступенів:
Впровадження
інноваційних технологій навчання в школі.
Проблемна тема МО вчителів початкових класів
Нововодянської ЗОШ І-ІІІ ступенів :
Підвищення
якості навчально-виховного процесу,в умовах модернізації початкової освіти.
Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу
підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодими
громадянами соціального досвіду, готовності
до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних
надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування
особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості,
моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної
культури.
Здійснення системного
національно-патріотичного виховання є однією з головних складових національної
безпеки України.
Національно-патріотичне
виховання формується на прикладах історії становлення Української державності,
українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики,
освіти, науки, культури і спорту.
Національно-патріотичне виховання включає в себе соціальні, цільові,
функціональні, організаційні та інші аспекти, охоплює своїм впливом усі
покоління, пронизує всі сторони життя: соціальну-економічну, політичну,
духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, науку, історію,
державу, право.
Завдання
національно-патріотичного виховання:
ü забезпечення
сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її
інтересів та можливостей;
ü виховання правової культури, поваги до Конституції
України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України
та історичних святинь;
ü сприяння набуттю молоддю соціального досвіду,
успадкування духовних та культурних надбань українського народу;
ü формування мовної культури, оволодіння та вживання
української мови як духовного коду нації;
ü формування духовних цінностей українського патріота:
почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу,
його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і
сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної
спадщини;
ü відновлення і вшанування національної пам'яті;
ü утвердження в свідомості громадян об'єктивної оцінки ролі
українського війська в українській історій, спадкоємності розвитку Збройних Сил
у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої
доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки.
Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності;
ü формування психологічної та фізичної готовності, молоді,
до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання
національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток
мотивації молоді до державної та військової служби;
ü відродження та розвиток українського козацтва як важливої
громадської сили військово-патріотичного виховання молоді;
ü забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги
до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими
потребами;
ü консолідація діяльності органів державного управління та
місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо
національно-патріотичного виховання;
ü сприяння діяльності установ, навчальних закладів,
організацій, клубів та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне
виховання молоді;
ü підтримання кращих рис української нації – працелюбності,
прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та
родини;
ü створення умов для розвитку громадянської активності,
професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності
громадянина, а відтак, держави;
ü сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного
здоров'я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
ü виховання здатності протидіяти проявам аморальності,
правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності;
ü створення умов для посилення патріотичної спрямованості
телерадіомовлення та інших засобів масової інформації при висвітленні подій та
явищ суспільного життя;
ü реалізація індивідуального підходу до особистості та
виховання.
Напрямки патріотичного виховання.
В рамках національно – патріотичного виховання в школі проводяться виховні
години, бесіди, темами яких є: святкування знаменних дат, ознайомлення з
історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними
людьми України тощо. Традиційним стало проведення святкувань
Дня Збройних Сил України, Дня Соборності, Дня Захисника Вітчизни, Дня
української письменності, відзначення Дня села, змагань «Козацькі забави». В
рамках святкування цих знаменних дат було проведено: - виховні години в усіх
класах; - зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни і учасниками бойових
дій.
Cаме патріотизм, громадянськість повинні об’єднувати
українців, зберегти те, що протягом століть було нашою метою, – незалежну
державу.
Шляхи реалізації виховних завдань:
Національно-патріотичне
виховання
на уроках:
в позаурочний час:
Очікувані результати:
Реалізація
даного проекту допоможе сформувати в особистості емоційні та поведінкові
компоненти, що передбачають вироблення вмінь міркувати, аналізувати, ставити
питання, шукати власні відповіді, критично розглядати проблему, робити власні
висновки, брати участь у громадському житті.
Заходи, щодо формування
громадської свідомості молодших школярів:
1.
«Козацтво»
2.
«Походження
географічних назв рідного краю, тощо»
5.
Покровський ярмарок
6.
Масляна
7.
Великдень. Звичаї та традиції рідного
краю.
8.
Конкур
«Диво писанка»
9.
Свято
«Пригощу я друзів калачем»
10.
Свято
«Святого Миколая»
11.
Свято
«Соборності України»
Автори проекту.
МО вчителів початкових класів Нововодянської ЗОШ І-ІІІ
ступенів.
Керівник МО вчителів
початкових класів.
Сухенко Валентина Петрівна
Дата народження 28.05.1961р.
Посада вчитель початкових класів
Категорія “ спеціаліст І категорії ”
Працює у Нововодянській ЗОШ І-ІІІ ступенів з серпня 1981 року
В 1989 році
закінчила Бердянський педінститут, здобула вищу освіту.
Піскоха Світлана Дмитрівна.
Дата народження 21 березня 1968 року.
Посада вчитель початкових
класів.
Педагогічне звання – старший вчитель.
Працює у Нововодянській ЗОШ
І-ІІІ ступенів з серпня 1987
року.
В 1987 році закінчила Нікопольське педагогічне училище.
Гнатієнко Тетяна Федорівна
Дата народження 26 червня 1970 року.
Посада вчитель початкових
класів та заступник директора з виховної роботи.
Педагогічна звання – спеціаліст
ІІ категорії.
В 1989 році закінчила Нікопольське педагогічне
училище. В 2002 році Мелітопольський державний педагогічний університет, здобула вищу освіту.
Савеленко Марія Іванівна
Дата народження: 26.11.1967р.
Посада вчитель початкових класів .
Педагогічне звання - “спеціаліст”.
В 1987 закінчила Запорізьке педагогічне училище.
Комментариев нет:
Отправить комментарий